Svjetleće reklame, Digitalni tisak, Totemi, Oslikavanje vozila i izloga, POS i POP oprema
top-logo

Sve što trebate znati o oslikavanju vozila

U prosjeku, najviše oslikavamo kombije. Pa, što to oslikavanje kombija čini tako popularnim?
Odlučili smo vam odgovoriti jer ovo pitanje često dobivamo.

1. Najjeftinije oglašavanje koje možete kupiti

– Nakon početnih izdataka, spremni ste za idućih 5-7 godina. To je sada oglas za vaše poslovanje 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, doslovno zarađujete u snu, dok vozite i kad ste parkirani, vodeći računa o vlastitom poslu.

– Prosječno 3000 ljudi NA SAT će to vidjeti i bilo kome će biti jasno što točno radite i koji je najbolji način da vas kontaktiraju.

2. Osiguranje

– Sada očito postoji tona osiguravatelja i to možda nije slučaj za sve njih, međutim, oznake za kombije dobro su odvraćale od krađe opreme kao i krađe stvarnog vozila.

– Prepoznatljivi logotipi pomažu u razlikovanju vašeg kombija, oni se ne stapaju lako, pa ne bi bili poželjna meta za lopove.

– Jednostavne naljepnice poput “GPS praćenja” i “u ovom vozilu preko noći ne ostaju alati / dragocjenosti” također su jeftina vizualna odvraćanja.

– Ukratko, vaše osiguranje neće biti povećano zbog vašeg oslikanog kombija, ali u nekim će slučajevima čak biti i smanjeno.

3. Profesionalnost

– Jeste li znali da ne postoji legitiman razlog da liječnik opće prakse nosi laboratorijsku kutu? Ipak iz nekog razloga to čine! Zašto? Zbog percepcije koju odaje. Kad pacijent dođe na sastanak, u djeliću sekunde potrebnom za donošenje presude uvjeravaju se o iskustvu i profesionalnosti svog liječnika, dijelom i zbog laboratorijske kute pa isto vrijedi i za natpise na kombiima. Razlika između percepcije profesionalnog poduzeća ili “bijelog kombija” leži (dijelom) u prisutnosti ili odsutnosti grafike vozila. Kombi ispisan znakom ulijeva više povjerenja kupcima jer se više opaža odgovornost.

– To djeluje kao poticaj kupcu da krene s poznatom tvrtkom s grafikom, a ne s neobilježenim vozilom. Daje kupcima povjerenje u kvalitetu posla koji mogu očekivati.

4. Brendiranje

– Vaši natpisi na kombijima još su jedna prilika za cementiranje jake marke. Kupci kupuju od marki koje su na neki način usklađene sa njihovim vlastitim stilom i zahtjevima. To osigurava privlačenje klijenata koje želite i odbijanje gubljenja vremena!

5. Zaštita

– Bez obzira jeste li kupili ili zakupili svoj kombi, natpisi su fantastično sredstvo za zaštitu vozila od svih vrsta oštećenja. Mnogi koji iznajmljuju svoje vozilo odluče dodati natpise, a kad dođe vrijeme da kombi vratite u salon, grafike se lako uklanjaju i kombi izgleda jednako dobro kao i kad je prvi put izašao iz salona.

Što treba i što ne treba raditi kod oslikavanja kombija

IMAJTE profesionalno dizajniranu grafiku

Znamo da je kćer vašeg najboljeg partnera izvrsna s dizajnom, ali ovom prilikom, molimo vas, vjerujte profesionalcima, vozit ćete ovaj dizajn svojim kombijem sljedećih 5-7 godina, pa pripazimo da je apsolutno savršen. Također, ionako nije potrebno zasebno nabavljati dizajnera, jer pružamo sve, od početnog grafičkog dizajna pa sve do montaže – sve u Media-Montu.

NE žurite s lektoriranjem

Nakon što predate svoj dizajn, upravo će to biti izrađeno i naljepljeno na vaš kombi. Ako postoji pogreška, to sigurno možemo izmijeniti, ali ako vas to muči, vodite se onom starom, “dvaput izmjerite i jednom izrežite”.

Dovedite nam čisto vozilo

Kako bismo bili sigurni da će vaši natpisi trajati najduže i da budu na visokom nivou, moramo prilagoditi grafiku na čisto vozilo. Dakle, deset minuta u autopraonici prije nego što nas posjetite uštedjet ćete i sebi nama svaku muku.

NEMOJTE ići na autopraonicu odmah nakon oslikavanja

Znamo da želite pokazati svoj sjajni novi natpis, ali trebate pričekati najmanje 2-3 dana da se ljepilo slegne, no ako ste slijedili našu prethodnu točku (prethodno očistite kombi!), to neće biti problem.

NE prihvaćajte lošu uslugu

Loši natpisi uvijek su gori nego da ih nema! Kao i kod većine stvari, uvijek ćete dobiti bolji proizvod od stručnjaka. Jedemo, spavamo i dišemo ispisujući natpise, to je naš kruh i maslac gotovo 15 godina. Pogledajte našu galeriju radova i recenzije s 5 zvjezdica!

Koje su vrste natpisa na kombijima dostupne?

Natpisi od vinliskih folija u svim bojama
– Najčešće korištene i dugotrajne oznake za vaš kombi. Ova vrsta obuhvaća sve, od vaših cjelovitih obloga do jednostavnih logotipa i podataka za kontakt.

Magnetska signalizacija
– Praktično ako želite ponekad biti izvan službe ili ako se vaš kombi višestruko koristi, jer znak možete ostaviti na kombiju ili ga lako zamijeniti ili odložiti po potrebi.

– Također, ako unajmljujete kombi i želite se razlikovati iz razloga koje smo već naveli, ovo je izvrsna opcija.

Ali koliko će me koštati oslikavanje kombija u 2020. godini?

Pa … “koliko” je relativan pojam. Želite li kompleten wrapping svojeg Renault Mastera Maxi ili samo logotip i neke detalje za kontakt na vašem Volkswagen Caddyju? Kako se radi o posve različitim poslovima, tako su i posve različite cijene. No ugrubo, cijene počinju od 150kn/m2 VPC pa na dalje ovisno o načinu izvedbe.

Koje detalje trebam navesti da bih imao oslikan kombi?

Ako želite ubrzati ovaj postupak, najbolje je da pripremite ove detalje. Hoćete li nas obavijestiti putem e-pošte ili putem telefona trebat će nam:

– Grafika u PDF ili ai formatu. Ako želite da mi nacrtamo grafiku prema vašim željama, ne brinite se zbog ovog koraka.

– Vaš proračun. Obavijestite nas o parametrima u kojima biste željeli da ostanemo unutar i uvijek ćemo se potruditi da vas prilagodimo.

– Pošaljite nam sliku vozila, kao i model: model, godinu i boju.

– Recite nam što točno želite. Ovdje slobodno ulazite u onoliko detalja koliko želite.

U sažetku onoga što smo pokrili, prilično je jasno da za nešto tako važno kao što je vaš brand i što će ili privući ili odbiti potencijalne kupce, ne želite kompromitirati kvalitetu. Kada se odlučite za oslikvanje vozila, obratite nam se s povjerenjem.